Välkommen till min blogg om film...

Här får du läsa om:

mina och kurskamraternas vedermödor med att skapa egen film...

mina filmtips...

mina favoritskådisar...

m.m



onsdag 28 juli 2010

Sommarlov!

Oj, nu var det länge sedan jag skrev i min filmblogg... Ja, kursen är avslutad och jag blev godkänd, hurra!

Vad ska jag nu skriva i denna logg? Ja, kanske lite filmtips kan vara på sin plats!

¤ Deer Hunter - kommentarer överflödiga
¤ No country for old men - kuslig...
¤ Nyckeln till frihet - ligger fortfarande 1:a på "den där listan"
¤ Gökboet - underbar och galen och sorglig...
¤ En kvinnas doft - Al Pacino är sååå bra!
¤ Mångalen - Cher och Nicholas Cage i min absoluta favoritfilm!
¤ Honungsbiets hemliga liv - fantastiskt fin och upprörande emellanåt.

Fler tips kommer!
Trevlig sommar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar