Välkommen till min blogg om film...

Här får du läsa om:

mina och kurskamraternas vedermödor med att skapa egen film...

mina filmtips...

mina favoritskådisar...

m.m



fredag 4 juni 2010

Panik!!

Jag börjar känna av en viss panik.... Jag kan inte delta vid den sista träffen då jag åker till Skottland. Jag har fått i uppgift att förutom min rapport, min blogg och min film skriva 1,5 - 2 sidor om boken Design och lärande... Hur ska jag hinna med det? Har antagligen både magsår och hjärtinfarkt innan jag kommer till Edinburgh... Hela maj och första veckan i juni är den jobbigaste, stressigaste perioden när man är lärare...Tänk bara ifall alla elever skulle lämna in sina slutarbeten i tid? Vad smidigt allt skulle vara! Nu får man istället bedöma och rätta på nätterna för att hinna med sig. Pust! Nu har jag gnällt färdigt och kastar mig över boken med liv och lust...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar