Välkommen till min blogg om film...

Här får du läsa om:

mina och kurskamraternas vedermödor med att skapa egen film...

mina filmtips...

mina favoritskådisar...

m.m



fredag 7 maj 2010

16 april 2010

Anna-Karin och jag bokade in oss med Data-Lars för att få hjälp med att fixa till vår film. Mac-datorn var på programmering för att passa vårt nätverk och vi tänkte att vi skulle tanka över den påbörjade filmen och de bilder vi hade till en PC och börja om med filmen. HAHAHA! Det gick naturligtvis inte .... Till slut fungerade ingenting för oss... vi började åberopa olika slags gudar om hjälp och mail och telefonsamtal haglade genom luften. Ingen förstod nånting!
Anna-Karin och jag beslutade oss för att strunta i det påbörjade PC-projektet och be om att få tillbaka Mac-datorn från doktorn. Detta ordnades med hjälp av åtskilliga samtal med mobiltelefon och en snäll Data-Lars. På söndag 18 april bestämde vi oss för att träffas igen för att försöka få till vår film. Cristina kunde inte vara med då hennes mamma blivit allt sjukare och tyvärr så avled hennes mamma under lördagkvällen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar