Välkommen till min blogg om film...

Här får du läsa om:

mina och kurskamraternas vedermödor med att skapa egen film...

mina filmtips...

mina favoritskådisar...

m.m



fredag 7 maj 2010

Agnetas filosofiska filmfunderingar

Denna något pretentiösa rubrik på min nyskapade blogg får inte ses som om jag drabbats av hybris och därmed kan allt om film. Sanningen är tvärtom, att rubriken finns där för att visa på att jag just har börjat traska på vägen som ska leda fram till ökade kunskaper om att göra film.
Att titta på film har alltid varit ett stort intresse för mig och även för min familj. Söndagar ägnar vi ofta till film och att diskutera film.
När jag i fjol fick möjligheten att delta i en utbildning som gällde film, så nappade jag på erbjudandet. Detta, trots att jag redan ägnade en stor del av min vakna tid till andra studier och till att arbeta. Men,eftersom jag är född nyfiken och med en stor portion energi, så började jag kursen 28 oktober 2009.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar