Välkommen till min blogg om film...

Här får du läsa om:

mina och kurskamraternas vedermödor med att skapa egen film...

mina filmtips...

mina favoritskådisar...

m.m



fredag 7 maj 2010

Söndag 18 april 2010

Anna-Karin och jag träffas på skolan för att göra allt vi kan för att få till någonting att visa på filmträffen 21 april.
Och döm om vår förvåning när vi lyckades tanka över hennes film till våra filmsnuttar och sedan började vi pysslet med att infoga stillbilder, tal och musik.Vi turades om och vi klippte och testade och vi var så ivriga att vi knappt hann dricka te...
Efter 3,5 timme var vi färdiga... en film på drygt 4 minuter som var riktigt bra för att vara premiärfilm!
Blod, svett och tårar... ja, inte riktigt, men nog var det nära ibland!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar